• Drivingrangen

Träna själv, via privatlektioner eller i grupp. Nu med Trackman range!

Eskilstuna Golfklubbs drivingrange

Vår drivingrange är en mötesplats för både golfare och icke golfare, vare sig om du vill utveckla din golf eller testa på sporten för första gången är vår drivingrange en plats för alla. Bollar köps enkelt via swish, kort, biljett eller bollkort, välj även mellan fyra storlekar på antal bollar: liten, mellan, stor och större bollhink. Kvalitén på bollar är vår prioritet och gör så att du får så bra upplevelse som möjligt när du besöker vår drivingrange!

Alla dagar i veckan 06:00 – 22:00

Bollhink, prislista

• Liten hink med 23 bollar – 35 kr
  • Mellan hink med 46 bollar – 64 kr
  • Stor hink med 69 bollar – 90 kr
  • Större hink med 92 bollar – 110 kr

Bollkort

Spara mer än med bollkort/Golfmore appen

Med bollkort/Golfmore appen få du mer rabatt när du fyller på det än de resterande betalningsmetoderna swish, betalkort och tickets. Alla är välkomna att skaffa bollkort/appen. Kortet är personligt och laddas med pengar som ni sedan plockar ut bollar från automaten. Det bästa av allt: trackman upplevelsen kostar inget extra!

Medlemsrabatt

• Ladda för 300kr, få påladdat med 360 kr