Ut i det blå med veteranerna
Tisdagen den 2 september gav sig 30 glada veteraner iväg på årets överraskningsresa. På bussen kördes ett golfquiz och stämningen var på topp – men vart vi skulle? Det var det ingen som visste!
När vi rullade in visade det sig att årets resmål blev Köpings GK ⛳️
Där väntade fika och macka innan vi gav oss ut på en 18-håls tävling. Efter rundan fick vi njuta av en riktigt god lunch och summera dagen tillsammans.
🏆 Vinnare av årets Ut i det blå blev Owe Andersson – stort grattis! 👏
Vi vill rikta ett varmt tack till Köpings GK för ett härligt mottagande, en välskött bana och fantastiskt god mat.
En dag fylld av glädje, gemenskap och golf – precis som vi vill ha det! 💚

Senaste nytt
- 75-årsfest på Eskilstuna Golfklubb – 22 augusti 2026 25 juni 2026
- Tack till trädgårdsgruppen! 23 juni 2026
- Glad midsommar 19 juni 2026
- Eskilstunamästerskapet för damer 2026 16 juni 2026


