Damernas AW onsdag

Dam-AW nummer två är spelad!

Igår samlades klubbens damer för årets andra Dam-AW – en härlig kväll med 9 håls tävling, gemenskap och god mat.
Vädret visade sig från sin allra bästa sida och kvällen avslutades med god mat på restaurangen.

🏆 Stort grattis till det vinnande laget:
Sonja Lindman, Ingrid Oskarsson och Siw Bäcklund!

– Otroligt väder och jättegod mat, hälsar Maria, en av arrangörerna.
Nästa Dam-AW spelas onsdagen den 19 augusti och vi hoppas att ännu fler damer vill vara med!
Varmt välkomna till ännu en härlig kväll med golf, gemenskap och god mat!